FAQ för bokade utställare

DIN SÄKERHET - VÅRT FOKUS

Säkerhet har alltid varit en av våra främsta prioriteringar, nu mer än någonsin.
Vi gör allt för att våra event och anläggningar ska vara rena och säkra mötesplatser för att träffas och göra affärer.

Din hälsa och ditt välbefinnande är vår högsta prioritet.
Vi har höjt våra redan höga krav på hygien och utvecklat nya hälso- och säkerhetsrutiner för att möta de utmaningar som Covid-19 innebär.
Du kan därför känna dig helt säker när du besöker våra event och anläggningar.

Kan jag föreläsa?

Kul att du är intresserad av att tala på Advanced Engineering. Vänligen kontakta Helena Crivei, projektledare för att diskutera närmare kring vilket ämne och upplägg ni är intresserade av.

Helena Crivei

+46 73 816 45 00
helena.crivei @easyfairs.com

Monterpersonal

Du registrerar din monterpersonal själv via My Easyfairs. All monterpersonal måste vara registrerad, så här går du till väga:

  • Logga in på My Easyfairs med det login som du fick när du bokade en monter på mässan.
  • Tryck på ”glömt lösenord” om du behöver ett nytt login.
  • Klicka på den mässa du ställer ut på
  • Välj ”Förbered din monter”, nr 2 på tidslinjen i ert My Easyfairs, och sedan ”Registrera min monterpersonal”.
  • Ni länkas nu till en ny portal. Välj ”Personnel” i menyfältet till vänster.
  • Klicka på ”add new” och lägg till monterpersonalens uppgifter.
  • Slutligen kan du välja att spara ner registreringarna eller att skicka dem direkt till din personal genom knapparna längst i vänster hörn.

Onsdag den 6 april, kl. 09.00 – 17.00

Torsdag den 7 april, kl. 09.00 – 16.00

My Easyfairs

I vår utställarportal MyEasyfairs lägger ni upp information om företaget, er logga, kontaktuppgifter, registrerar monterpersonal, hämtar banners samt er digitala biljett. My Easyfairs är ansluten till hemsidans utställarlista, så se till att maximera din synlighet genom att fylla i och hålla din profil uppdaterad!

Vad är smart badge?

Smart Badge – Ett digitalt visitkort!

Som utställare får du på inflyttningen en läsare att sätta på er montervägg för att förbättra den totala upplevelsen för våra besökare. Läsaren är en trådlös sensor som placeras i din monter. När besökaren touchar läsaren med sin smart badge samlar de automatiskt in all den företagsinformation som ni delat i ert My Easyfairs. Informationen sammanfattas och skickas i ett samlat e-mail efter avslutad mässdag.

Smart badge – från besökare till kvalificerad lead!
Om du som utställare har ett Easy GoLeads, Easy GoPlus eller Easy Go Preminum paket drar du ytterligare fördelar med vår smart badge technology. Ni får nämligen tillgång till en lista med alla kontaktuppgifter till de som touchat er läsare under mässan. Listan hittar ni i ert My Easyfairs dagen efter mässan stängt.

Vad är visit connect?

Visit Connect ingår i deltagandet på Advanced Engineering för er som valt Easygo Leads, Easygo Plus eller Easy Go Preminum paketet. Tjänsten gör det möjligt för dig att enkelt samla information om era besökare genom att skanna QR-koden på deras smart badgar. Ett effektivt sätt att skaffa kvalificerade leads, utan att riskera att tappa bort viktiga visitkort eller kontaktuppgifter!

Strax innan mässan får du ett Visit Connect-mail med en personlig länk. Följ länken och skapa ditt personliga inlogg och lösenord. I mailet får du även en guide över hur du går till väga, följ den så sätter du enkelt upp er visit connect.

Viktigt! Kom ihåg att detta måste göras innan du kommer till mässan, det går alltså inte att göra på plats om du inte har tillgång till ditt personliga inlogg, dator och internet.

Läs mer om Visit Connect här

Hur marknadsför Easyfairs mässan?

Vi finns här för er och hjälper till med allt från marknadsföringsmaterial, digitala utskick till anpassade inbjudningar till era kunder och nätverk. Vi marknadsför er medverkan och ert varumärke samt skapar synlighet i gästartiklar, nyhetsbrev och sociala medier. Nedan ser du en lista på vilka aktiviteter vi arbetar med för att du ska synas så mycket som möjligt redan innan mässan;

Samarbete med branschföreningar och magasin
Digital annonsering
Sociala medier
Nyhetsbrev
Utskick av personal
Inbjudan via post

Utskick av digital inbjudan
Telemarketing
Inbjudan och information via partners, sponsorer och utställare

Vill du synas i våra kanaler? Eller behöver du marknadsföringsmaterial? Kontakta nathalie.widen@easyfairs.com

Marknadsföring tillsammans

Som utställare och partner räknar vi med att ni maximerar möjligheterna som denna mässa skapar genom att bjuda in besökare och berättar om er medverkan i era kanaler och nätverk *.

Bjud in era kunder och nätverk.

Marknadsför er medverkan på sociala medier.

Berätta om era nyheter eller något spännande case på vår hemsida, nyhetsbrev och sociala medier.

Skriv ett inlägg om max en A4 and skicka in till oss. Författare and företag står som tydlig avsändare med tillhörande länkar.

Maila det till nathalie.widen@easyfairs.com

 

* Vi förbehåller oss rätten att avgöra vad som i slutände publiceras i mässans marknadsföring.

Har du fler frågor?

Hitta du inte svar på din fråga? Vänligen kontakta oss så hjälper vi dig vidare!